A Crucifix Made of Gambling Cards: The Production, Transformation, and Reuse of Papier-mâché, in: Louise Arizzoli, Susanna Cavigl [Hrsg.], Material Metamorphosis: Natural Resources, Artmaking and Sustainability in the Early Modern World, Brepols 2024. (aktuell im peer review, vsl. 2024).
Recto and Verso. Thoughts on the Interconnection of the Front and Back Panels of Flemish Pictorial Works; In: Ann Cesteleyn, Karen Shelby [Hrsg.], Flemish Art: Past and Present, Special Issue of “ARTS” 2022 (double blind review; JIF: 0,5): https://www.academia.edu/87067919
Rezensionen
Tagungsbericht: Bildmedien der Taufe im Spannungsfeld von Ort, Ritual und Gemeinschaft, vom 11.–14. Februar 2020 in Köln, organisiert und durchgeführt von Prof. Dr. Susanne Wittekind und Dr. Lee Bierbaum. (Autoren: Irina Dudar, Hannes Fahrnbauer, Kathrin Borgers): www.hsozkult.de/conferencereport/id/tagungsberichte-8774
Rezension: Holger Kuhn, Die heilige Sippe und die Mediengeschichte des Triptychons. Familie und Bildrhetorik in Quentin Massys' Annenaltar, Emsdetten/Berlin 2018: https://arthist.net/reviews/22529
Rezension: Schweizerisches Institut für Kunstwissenschaft SIK-ISEA/ Karoline Beltinger: Kunsttechnologische Forschungen zur Malerei von Cuno Amiet 1883-1914, Zürich 2015: http://www.sehepunkte.de/2016/07/27847.html